Scula #72

Blogger: http://victorhurdugaci.com

Descriere: Toshiba Portege G900 – net oriunde si oricand

Etichete:

3 răspunsuri to “Scula #72”

  1. Varban Andrei Stefan Says:

    Salut. Imi place foarte mult cum scrii. Ai fi interesat sa facem un link exchange?
    Id mess/mail: andrei_the_wise@yahoo.com
    blog: cenzurat
    Daca esti de acord astept un raspuns pe mail.
    Daca nu te intereseaza imi cer scuze ca te-am deranjat.
    Sa avem bafta la trafic!

  2. ralukpsk Says:

    o scula de asta cine n-ar vrea….dar eu ma multumesc cu asta…http://www.yugatech.com/blog/wp-content/uploads/2008/09/samsung-pixon-m8800.jpg :> like it? me too

  3. magazin virtual Says:

    de mult timp imi doresc ceva similar 😀
    se apropie momentul in care il voi achizitiona 🙂

Lasă un răspuns

