Scula #57

scula57ok.jpg

Blogger: http://2mpx.ablog.ro
Descriere: Sony Ericsson w800, unealta de care ma folosesc de fiecare data cand vad ceva neobisnuit… de aici mi`a venit si numele blogului

3 răspunsuri to “Scula #57”

  1. flooby Says:

    e super tel 😉 eu am un V630i care e ceva asemanator bine bine…nu e chiar asemanator e mult mai slab in ceea ce priveste muzica

  2. cipoc Says:

    eu zic ca face poze destul de bine:D
    cand mai scap la bani o sa`mi iau un n70 macar:D

  3. Mihai Says:

    foarte bun telefon foarte bun!

Lasă un răspuns

