Scula #45

scula45ok.jpg

Blogger: Xfrontier

Descriere: Mandru posesor de Intel Core2Duo E6300 🙂 Suntem prieteni buni din martie ’07.

5 răspunsuri to “Scula #45”

  1. kosmin Says:

    Ce frecventa are tipul asta E6300? 1,86 Gh? Sau e mai mult?

  2. kosmin Says:

    Am vrut sa scriu 1,86 GHz, sorryyy.Poti rectifica in postul anterior.

  3. dani Says:

    foarte uratel..

  4. taner Says:

    Carcasa cu bot de bmw.. cat de manelist? sa fii fraaate! Ii mai lipsea un lantisor de aur si niste ghiuluri

  5. NAPoWer Says:

    uniteate daia am si eu 😉 si tot cu dvd-rw alb 😉 da eu am AMD X2 dual core .. placa video nvidia 7600GT varianta pe ddr3 😉 placa de baza asus M2N-SLI 3 gb ram … 😛

Lasă un răspuns

