Scula #44

scula44ok.jpg

Blogger: S3ptember

Descriere: A doua scula a mea. Asta am primit-o de la tata, se trasmite de câtiva ani din Tata-Unchi-Var-Tata-Fiu.

5 răspunsuri to “Scula #44”

  1. Pavel Ciorici Says:

    cam vechisoara scula 🙂
    am avut si eu cindva de ascesta… inainte de asta am avut treo 270 🙂 si acum am un treo 650….

  2. Blu Says:

    Si scula cu care ai pozat-o ce e??

  3. Groapa cu prosti Says:

    Ti-a reusit poza! Imi place cum se reflecta aparatul de fotografiat in display-ul jucariei … chiar e reusita poza!!!!!

  4. Sergiu Birzu Says:

    Cealalta scula ce e ? DSLR ceva ?

  5. motanes Says:

    se transmite pe cale sexuala. Viata.

Lasă un răspuns

