Scula #35

 

Blogger: ArTiStul

Descriere: Sony CyberShot DSC R1

timpul fuge ca un etiopian la atletism
şi cu cât trece mai mult cu-atât scade din optimism
dar cu voi aici merită să iau totul ca pe-o doză
ar trebui s-apară ArTiStul să-mi facă şi-o poză
sunt un om foarte ciudat dar n-am considerat că e rău
şi voi sunteţi toţi ciudaţi, fiecare-n felul său

creTzu – Cadoul meu (28 Februarie 2007)

3 răspunsuri to “Scula #35”

  1. ArTiStul mă semnez » Arhivă » Jurnal de bord Says:

    […] » Am apărut pe Sculă de blogger. […]

  2. dani Says:

    un aparat bunicel 🙂

  3. Hero Says:

    Huh, ce palarie de toparlan are tipul.

Lasă un răspuns

