Scula #22

scula22ok.jpg

Blogger: Fantasya
Descriere: Asta e scula mea preferata, 350 D de la Canon cu 70-200 L IS 2.8

10 răspunsuri to “Scula #22”

  1. Fantasya si Scula de blogger « Franturi de viata in Romania (Pieces of life in Romania) Says:

    […] Fantasya si Scula de blogger 9 09 2007 Daca esti Blogger si ai o scula tehnologica preferata Denisa te invita sa o arati aici . Eu mi-am aratat-o aici. […]

  2. Alex Says:

    Dar ce hmm, mă scuzaţi, „sculă mare”…

  3. fantasya Says:

    Merci Alex

  4. kaleid Says:

    Asta DA scula!

  5. s3ptember Says:

    asta scula adevarata 😐

  6. Denisa Lala Says:

    Aşa am zis şi eu, plus că e pozată în aşa fel încât pare enormă 😛

  7. rady Says:

    foarte tare L-ul! cat ai dat pe el?

  8. DiscoPig Says:

    Uh…super scula … 😀

  9. Munteanu Lucian Says:

    scula de scula 😀

  10. Catalin Says:

    …numai ca obiectivul din imagine e 70-200 F4, nu F:2.8

Lasă un răspuns

