Scula #1

scula01ok.jpg

Blogger: Denisuca.com

Detalii: Cameră foto Sony H5. 🙂

17 răspunsuri to “Scula #1”

  1. lovingvama Says:

    Ai să mori!! :))

  2. ASCIICoder Says:

    hm dragutza poza .. si camera la fel .. dar pot sa intreb cu faci tu blogging cu o camera foto ?! :/

  3. ASCIICoder Says:

    *cum faci … greseala facuta in graba .. scuze 😦

  4. rottenkid Says:

    WOW , i see a Cyclop !!! pe serioase acum , foarte misto jucaria !

  5. Denisa Lala Says:

    @ lovingvama: De ce?
    @ASCIICoder: Nu fac blogging cu camera foto, da’ e scula mea preferata.
    @ rottenkid: Daaa, este! Merci!

  6. proclet Says:

    Scula era tigarea, nu aparatul foto. Dar nu v-ati prins :).

  7. Ariel Constantinof Says:

    Am si eu H5, DSC H5… vezi ca are o defectie de fabricatie la butonas…. nu-l apasa prea tare ca nu o sa mai mearga „auto-focus” si o sa ai batai de cap pana ti-l repara. Asta daca ti-l repara.

  8. Denisa Lala Says:

    @Proclet: 😛
    @Ariel: Ţie ţi l-a stricat Vlad, nu? 😛

  9. lovingvama Says:

    Ai să mori de la ţigară.

    Dacă îţi zic că l-am stricat eu, ai să fii fericită? Credeam că am lămurit problema…

  10. Denisa Says:

    @lovingvama: Ufff, nu mai ştii de glumă?

  11. En Sabah Nur Says:

    te’as ruga sa schimbi sursei ca nu mi se incarca, nu stiu daca mai are si altcineva problema asta (sau cel putin un mirror) 🙂

  12. Nane Says:

    de asta am si eu, si-s tare multumita 🙂

  13. Ionut Says:

    Aparatul e inclinat spre stanga. 🙂

  14. Denisa Says:

    Eram la pizza, îţi dai seama…

  15. ce citesc zilnic? | ..wassup blog.. Says:

    […] care nu poate sa taca, dar macar face, scurt, dar la obiect! un blogger caruia ii place “scula ei” si ceea ce poate face cu ea, este Denisuca. la urmatorul blog imi tema aleasa, recunosc ca […]

  16. Doru Says:

    Daca fumezi in fiecare poza nu vei ajunge megastar TV, pentru ca nu au voie sa difuzeze asa ceva.

  17. Denisa Says:

    Doru, noi să fim sănătoşi!

Lasă un răspuns

